Gå til innhold
Arkivverket

[#75287] Hjelmeland gaård i Kvinnherad.


Gjest Jan Samuel Halvorsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Magnar Hjelmeland

Hei, Eg burde kanskje ha greie på det meste om garden Hjelmeland i Kvinnherad. I alle fall i seinar tid. Mvh Magnar Hjelmeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Jeg tenker på både Gårdshistorie og folka som bodde der i siste halvdel av 1700,og første halvdel av 1800 tallet. Mvh.Jan S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hjelmeland

Hei, På den tid du nevner her var garden delt i 4 bruk. Det var, Oppigarden (Kjetilstunet), Nistovo, Bortigard,(Hansane), og Heio. Mvh. Magnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Tusen takk Magnar!! Fant ut ikveld at Ole Hansen og Guro Olsdatter bodde på gården Hjelmeland.Da er det bare å lete etter riktig gård. Kan jo være Bortigard.(Hansane),Siden de het hansen. Mvh.Jan S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hjelmeland

God morgen Jan, Det stemmer i følge Kvinnherad 3 vart Olav Hanson frå (Hansane) gift med Guro Olsdtr. frå Ytre Eik, (d.v.s. Frå Uskedalen) gift i 1835. Dei bygsla Vikane står det, det må vera Vikane på Ølve, men flytte til Avaldsnes 1846. Denne Olav var fødd 1799 og Guro fødd 1806 på Pallane, Eik, Uskedalen. Mvh Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Hei igjen Magnar. Har kommet endel videre etter at jeg fikk opplysningene fra deg. Tusen takk igjen for hjelpen!!! Mvh.Jan S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hjelmeland

Hei Jan, Er det noko meir, så ka eg fortelja at det er same slekta på denne garden i dag. Dei to neste generasjonane etter din Olav utvandra dei fleste til Amerika, Her har eg kontroll på ein del av dei. Mvh Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Mange millioner takk Magnar!!! Dette er jo fantastisk!!!! Er takknemlig for alle opplysninger om slekta. Er du av den slekta? Mvh.Jan S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hjelmeland

Hei igjen, Nei det er eg ikkje, mitt folk kom til Hjelmeland i 1879 åra frå Husnes og Mauranger. Men bruket til min oldefar som heiter Ognhaugen er kjøpt av Hansabruket. Ser at Olav og Guro hadde desse barna i live då dei for frå Vikane, Ølve 1846. Det var Hans f. 1836, Kari f og d 1839, Olav f 1840, Anna 1842, Jens 1845.Dette er teken frå Kvinnherad 2. Mvh Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Hei igjen Magnar,og takk igjen!! Er ikke så flink til og finne fram enda,så kan jeg spørre hvor utflyttninga til Olav og Guro står hen? Mvh.Jan S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hjelmeland

Hei, Utflytninga finn eg i bygdebøker for Kvinnherad. Dei står nok i kyrkjebok for Kvinnherad og. Når det gjeld neste generasjon vart det bare ein att heime. Det var Jens f. 1831 d. 1913. gift i 1866 med Anna Samsonsdtr. Røssland, frå Husnes. Mvh. Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Takk igjen Magnar!! Olav(Ole)som ble født 1840 havnet til sist i Haugesund,og døde i 1903.Ole Olsen Lønning het han da,og var konas tippoldefar.Hadde vært artig og funnet de over dammen,men det er vel vanskelig.Får ta meg en tur på Bibloteket å låne noen bøker.Dette er utrolig artig! Mhv.Jan S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hjelmeland

Hei, Har funne dei fleste av dei som Olav Hanson var onkel til,altså kor dei slo seg ned. Det var for det meste i Illiois. Det var to Hans hanson i neste generasjon. Den eldste har eg funne som fadder på ein av mine slektningar i Lisbon , Kendal. Han trur eg har fare lenger vestover. har aldrig høyrt at det har vore etterkommarar tilbake. Så mange som 7 av desse søskena utvandra. Har e.mail mkris-hj@online.no om du vil ha kontakt på denne måten. Mvh. Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Gomorgen Magnar,og tusen takk igjen for opplysningene. Har nå funnet noen av den slekta på Island,så dette er utrolig artig.Oldebarnet til Olav Hanson flytta til Island,og etterkom.bor der ennå.Har også funnet etterkom.i Alaska.Dette blir bare mer og mer spennende. Mvh.Jan S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.