Gå til innhold
Arkivverket

[#75316] Slekt i Stavern omkring 1800.


Gjest Tyra Aske
 Del

Recommended Posts

Gjest Tyra Aske

Hvor finner jeg slektshistorie fra Stavern omkring 1800?Henrik Kristian Andersen (f. 1835) og Jensine Anette Olsdatter (f. 1836) giftet seg i Stavern (Fredriksværn?) i 1859. Begge skulle være født i Stavern. Skulle gjerne visst hvem foreldrene/besteforeldrene deres var.Tyra Aske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Det hadde jo vært kjekt om du hadde opplyst om at du har hatt dette spørsmålet her før, og fått masse svar og hjelp av Berit Knutsen LenkeDobbeltarbeid liker jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tyra Aske

Takk til Wangensteen som har hjulpet meg et stykke videre i kveld.Med ulike opplysninger fra flere kanter er det ikke alltid en får puslespillet til å gå i hop i første omgang.Tyra Aske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

TyraJeg har ikke hjulpet deg videre. Alle de opplysningene jeg brukte en liten time for å hjelpe deg i går hadde du fått før av en annen hjelper i august 2009 her på forumet. Det er for meg misbruk av annens tid. Noe du sikkert forstår at jeg misliker.Jeg skal gi deg et godt og velmenende råd:Les dine tidligere innlegg og svarene du har fått. Hvis du har glemt noe så søk på Tyra Aske i 'søk i tema/gå til nummer' øverst på denne siden. Da kommer alle dine temaer opp.Ønsker du hjelp her på forumet ved og andre bruker tid på dine spørmål, så vær vennelig å gjør rede for alle opplysningene du tidligere har fått. Da vil du unngå at hjelpsomme mennesker blir litt irriterte (som undertegnede ble i går)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.