Gå til innhold
Arkivverket

[#75349] Brødrene Jonassen til USA i 1908/1914 og 1920


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Jon som var eldst (f.16.11.1891) reiste fyrst over i 1908:[url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=24&filnamn=Stav1903&gardpostnr=11634&merk=11634#ovre>LenkeHan reiste tilbake i 1914(vore heimom på besøk, eller kanskje berre ein liten tur i 1908?)Eg kan ikkje finna han på emigrerte frå Stavanger, men han er å finna på innreiste til USA, kalla John Jonassen.Han er også å finna på eit militær registreringskort i 1917, der står det at han bur i Illinois, er gift og har barn, men ingen namn på kona!Eg veit at det er omtrent komplett umogeleg å finna ein John Johnson, men den som intet våger intet vinner ;-))Veslebroren Thoralv Emil Jonassen(f.07.01.1900) reiser også, han finn eg berre dette etter:

bilete8381.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Tomter

Fant en mulig kandidat. John Johnson gift med Augusta og datteren Bernice i 1930. Det står i originalen at han kom til USA i 1908. Folketellingen ble gjennomført 01.04.1930 og da var han fortsatt 38 år. Kona er svensk, kom i 1909. De ble gift i 1915.

bilete8383.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

New York Passenger Lists, 1820-1957Name: Thoralf Jonassen Arrival Date: 5 May 1920 Estimated birth year: abt 1901 Age: 19 Gender: Male Port of Departure: Christiania Ethnicity/Race­/Nationality: Scandinavian Ship Name: Stavangerfjord Port of Arrival: New York, New York NATIVITY: Nrw Line: 7 Microfilm Serial: T715 Microfilm Roll: T715_2761 Birth Location: Nrw Birth Location Other: stavanger Page Number: 88Far er oppgitt å være Rasmus Jonassen, Løvdahlsgt 37, Stavanger. Det er ikke samme far som John i innlegg 1 (i image). Denne Thoralf skal til sin venn Fridtjof Olsen i Jamestown, ND.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Til Knut:World War I Draft Registration Cards, 1917-1918Name: John Johnson City: Chicago County: Cook State: Illinois Birthplace: Norway Birth Date: 16 Nov 1891 Race: Caucasian (White) FHL Roll Number: 1503990 DraftBoard: 79Kun de med ancestry abonnement får opp noe via denne lenken: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for hjelpa!! Hadde aldri trudd at Jon kunne finnast, men slett ikkje umogeleg at dette er rett!Ang.Toralv: eg såg at det stod Rasmus Jonassen i innreisepapiert, men trudde likevel at det var rett avdi eg tenkte at han hadde vakse opp der.Mor til desse gutane , døydde då Toralv var 9 år, fleire av barna vart bortplassert(uvisst kvar, eg ventar på svar frå Byarkivet i Stavanger) og eg tenkte at Toralv kanskje hadde vakse opp hos Rasmus og difor stod han som far her.Eg skreiv igår at eg ikkje fann meir enn utreisa, men då eg såg det du hadde funne Hanne Line, hugsa eg at eg hadde sett det før.Her er Toralv som eg leitar etter: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Fann Bernice (Ida) f.09.09.1915(og det er nok rett familie!!), søkte på SSDI, men der var det ingen som eg kan sei utan tvil, den er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Har fått opplysningar frå Byarkivet i Stavanger idag.Det viste seg at vesle Torvald vart sendt avgarde til Amerika eit halvt år etter at mora døydde: LenkeEr det nokon som klarar å finna han igjen? Eg finn han ikkje blant innreiste heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Har fått opplysningar frå Byarkivet i Stavanger idag.Det viste seg at vesle Torvald vart sendt avgarde til Amerika eit halvt år etter at mora døydde: LenkeEr det nokon som klarar å finna han igjen? Eg finn han ikkje blant innreiste heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ein tlf.til skifteretten i Stavanger, og eg fekk vita at Toralf kalla seg Thorwald Nessheim i USA! Mora sitt namn var Næsheim, men tenkte ikkje på at det var betre enn Johnson e.l.Eg fann han iallfall utan problem no :-)Men Jon er fortsatt ikkje å finna, han vart visst prest seies det i familien, men veit ikkje om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

He,he, vart nok litt for ivrig! Hadde gløymt det eg, at det kanskje er rett!Dvs. den på krigstenestekortet _er_ rett, men om den andre er den same veit eg ikkje.Tusen takk for at du 'henta' meg ned igjen ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.