Gå til innhold
Arkivverket

[#75354] Hilmar Eriksen's 'Det gamle Astafjord e Ibestad'


Gjest Rob Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rob Hansen

Does anyone know how to get a copy of Hilmar Eriksen's 'Det gamle Astafjord e ibestad 'I can't find a copy on Amazon or anywhere else. Thankyou so muchRob.Vet noen hvordan du får en kopi av Hilmar Eriksen's 'Det gamle Astafjord e Ibestad' Jeg finner ikke en kopi på Amazon eller noe annet sted. Takk så myeRob.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne B. Kristiansen

Jeg kan heller ikke finne noen kopier av boken til Hilmar Eriksen ute på nettet.... Det beste stedet er å lete på antikvariat.net. Den rette tittelen på bøkene er 'Det gamle Astafjord og Ibestad'. Den kom ut i 2 bind. Første utgave kom ut i 1962 og uforandret kopi utgitt i 1981.Dog er det mulig å skaffe de nye bøkene om Astafjord og Ibestad.Om bokverket: [url="http://www.astafjord-bygdebok.no/historie_1/infohist1.html>LenkeBestilling av verket: LenkeOversikt over bygde og ættesogebøker i hele Norge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rob Hansen

Takk for din melding jeg var heldig nok til å få signerte eksemplarer av Astafjord Bgydebok slik at de har vært veldig nyttig om noen av dokumentene er i gammel norsk som krydrer oversettelsen noe. Vet du om en annen Bygdebok kommer? Har det vært problemer med det? Vet du om det finnes andre bøker om Astafjord som er spesielt bra? Hele området er ganske fjerntliggende og vanskelig å undersøke? Dens godt å vite at noen tar en interesse. Rob

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.