Gå til innhold
Arkivverket

[#75359] Kristoffer Hansen Vigene gift med Ingeborg Kristensdt. ibid 29.des. 1816 i Bud k


Gjest Anne Huse
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Huse

Kristoffer var enkemann, Ingeborg var ugift. Forl. var Lensmann Sæmund Berget og Gjæstgiver Hans Mahle. Er der nokon som har oppl. om Ingeborg og Kristoffer ? Mvh Anne Huse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erling O. Hagerup

Den 25 mars 1847 døydde ei Ingeborg Christensdatter, 70 år, Vikan. Den 29 mars 1847 døydde ein Christopher Hansen, 72 år, Vikan.[url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2279&idx_id=2279&uid=ny&idx_side=-104>LenkeEg veit ikkje om dei kan vere det ekteparet som er etterspurt. Men dei kan kanskje vere det?Den 18 og 19 november 1847 blei det i Vikan halde skifte etter Christopher Hansen og ”Kone”.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erling O. Hagerup

Det vart dessverre ein skrivefeil i innlegg 2: Christopher hansen var 62 år då han døydde.Eg ser i kyrkjeboka at han var kårmann, men eg har ikkje sett etter om det kan finnast tinglyste dokument, t.d. kårbrev, som kan gje fleire opplysningar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

I 1801 på Berget er det en Krestopher Hansen, 18 år. Semund Hansen Berget er kanskje broren, og at dette er den Kristoffer du nevner her?Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erling O. Hagerup

Det stemmer at Hans Hansen Berget var bror av Sæmund Hansen Berget. Dei var begge søner av lensmann Hans Olsen og Mari Sæmundsdatter Ravnegaard.Christopher Paarman Hansen (son av Hans Hansen og Maria Paarmann) blei døypt i Bud kyrkje 5 oktober 1783.[url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16072&idx_id=16072&uid=ny&idx_side=-56>LenkeHan gifta seg 25.11.1802 med enka Margrete Jensd. Juul. Christopher var då ungkar og matros.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Huse

Mange takk til Bjørg og Erling for innspel. Det eg gjerne skulle få vite, er om denne Ingeborg Kristensdt. kan vere ho som vart fødd på Ona ca. 1774, konf. på Ona i 1794 og tenestejente på Orten i 1801. Etter det er ho ikkje å finne i Sandøy. Eg har så langt ikkje funne noko som fortel kvar Ingeborg Kristensdt. som vart gift 1816 i Bud, kom frå. Der er også ei Ingeborg Kristensdt. i høveleg alder i Kvernes i 1801-tellinga. Mvh Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Endre Holten

Til innlegg nr. 6: Ingeborg Kristensdotter Hoset i Kvernes, f. 1781, vart gift 1808 m. Lars Pederson Mork. . Kvernes, ( Averøy b.1, s. 290.)Mvh. Endre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.