Gå til innhold
Arkivverket

[#75364] Hans Christiansen f.1845 i sørum og hans opphav


Gjest eva mostika
 Del

Recommended Posts

Gjest eva mostika

Hans er sansynligvis søn av Christian Hansen ..... etternav som jeg ikke klarer å tyde og Marthe Olsdatter, dette finner jeg i en kirkebok for sørum, men så forsvinner disse menneskene( dukker opp i 1900 telling) Har noen et tips til hvordan jeg kan finne denne Christian, og Marthe, jeg har søkt på alle tenkelige skrive måter.De har fått en sønn altså i 1845 i sørum, men mer vet jeg egentlig ikke, når ble de født, gift, osv...Kan noen hjelpe meg?Eva Mostika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eva mostika

Christian Hansen og Marthe Olsdatter er forsvunnet??? Kirkebok for sørum 1845, har de døpt sin sønn Hans Kristiansen, men der slutter alle spor.Eva Mostika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Casper Kristiansen Asakeie ble konfirmert i 1877(innlegg 12)Ifølge tellingen i 1865 og 1875 var mora født 1822(innlegg 11 og 14)Kan det kan være hans mor,Marthe Olsdatter som bor på Asakbækken i 1900? Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eva mostika

Tusen, tusen takk, masse info her.Tror det er 'min' Marthe som er på fattiomsorgen i 1900 ja, Hennes barn tar seg tydeligvis ikke av henne.Videre er d jo interesant å undre seg på hva som skjedde mellom 1865 06 75, da mister de jorda si og blir fattig....Eva Mostika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.