Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Gro-Monica Roos

[#75373] Gundhild Andersen

Recommended Posts

Gjest Gro-Monica Roos

HeiLeter etter noen som kjenner til Gunhild Andersen født 11/6-1906. giftet seg med Karl Johan Tang. Hennes far tror jeg heter Anders Andersen Støa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ole Verner Wennerberg

Jeg skal prøve å lage lenke til dåpen, det er mulig jeg kan bidra med mere, men det får jeg ikke tid til før senere i kveld eller i morgen. Hilsen O.V.W. Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Birgith Andreassen

Under gravminner på DIS finnes en Gunhild Andersen Støa, f.11-6-1906,-d. 1997. Vennesla. I samme grav: Hilmar Andersen Støa. Kan det være rett person? mvh. Birgith

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må være rett person som er begravd i 1997, hun ligger da i samme grav som sin bror, Hilmar f. 10-10-1912. Øvrige søsken: Arne f. 13-10-1904, Inger f. 15-01-1917, Ivar f. 14-03-1915, Ole f. 02-05-1908. Ivar og Ole var døde før boka 'Norges Bebyggelse' kom ut. Foreldre: Anders Andersen Støa f. 18-05-1881 i Tveit og Aase Guttormsen f. 06-10-1882 i Vennesla. Alle disse opplysningene er fra 'Norges Bebyggelse'. Støa ligger forøvrig 2-300 meter fra kirka, ned mot elva her i Vennesla.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gunhild og Karl Johan gifter seg. Mvh O.V.W. Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ble helt feil lenke, prøver på nytt. Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.