Gå til innhold
Arkivverket

[#75394] Oppslag i bygdebok for Åsane band 2, garden Sætre


Gjest Tore Nordvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Tore Nordvik

Eg har sjølvsagt lese mykje i Kenneth Bratland si framifrå slektshistorie frå Åsane, både band 2 og det nyss utgjevne band 3. Der eg sit no har eg ikkje desse banda for handa, og kunne då nokon vore så gild å bla opp på garden Sætre som er handsama i band 2. Personen eg er på jakt etter heitte Halstein Mikkelsson som døydde 1750. Kva står det om foreldre, kona og born?På førehand takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Hei Tore! Må nok skuffe deg. Det finnes ingen Halstein på Sætre i Åsane på 1700-tallet. Derimot finner vi Halstein Ivarsen (ca. 1695-1755) som døde på Sætre i Hamre (i dag Lindås kommune og ikke så langt fra Knarvik): LenkeMen om det er denne personen du søker etter er jeg usikker på. Hvor finner du Halstein Mikkelsens dødsfall i 1750?Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Nordvik

Takk til Agnar og Kenneth for interessante opplysningar!Eg ser no at eg har teke feil Sætre gard, og det er nok Sætre på Askøy Halstein Mikkelsson budde på. LenkeGrunnen til at eg har tenkt på Åsane var at det som truleg var hans dotter, Brita Halsteinsdotter vart vigd med Lars Monsson Myrdal, og hans familie kan ein lese om i Åsane, band III s. 341. Eller har du Kenneth funne eit anna opphav på Lars Monsson Myrdal si kone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Her må du hjelpe meg Tore. Den eneste Lars Monsen Myrdal som er nevnt på side 341 var født i 1751. Han kvitterte for mottatt farsarv i 1784. Vet ikke om han var gift.Ellers er det også menn med navnet Mons Larsen på Myrdal i Fana på 1700-tallet.Kan du gi meg en lenke til vielsen med Lars Monsen og Brita Halsteinsdtr?Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Nordvik

Hei KennethHer er det eg har funne om denne familien:Giftarmål: [url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=20&filnamn=vigd1663_1&gardpostnr=4045&merk=4045#ovre>LenkeDåpen til Mons: Lenke Dåpen til Abel: Lenke Dåpen til Gurine: Lenke Dåpen til Mons: Lenke Dåpen til Abel: LenkeDessutan er faren Lars Monsson nemnd som avdød i skiftet etter farsøstera Marta Larsdotter (nemnd som enke etter Lars Larsson Myrdal) halde i Store Sandviken 14. oktober 1804, der tre av borna er nemnd, mellom anna Abel Larsson. Søstera til Lars, Bolette (Bodil) Monsdotter er og nemnd. Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/24083/790Permanent bildelenke: LenkeEg har ikkje funne når korkje Lars Monsson eller Brita Halsteinsdotter døydde, mogleg det er Lars Monsson som er gravlagd her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Takk skal dere ha! Da fikk jeg også ny informasjon. Dette blir tatt med i tilleggslisten på den neste bygdeboken som kommer ut høsten 2010. Jeg har ikke fått med meg skiftet etter Marta Larsdtr. i Sandviken. Lars Monsen Myrdal f. 1751 kvitterte for mottatt farsarv i 1783, det var det jeg hadde på han. Nå vet jeg at han var gift med Brita Halsteinsdtr.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.