Gå til innhold
Arkivverket

[#75406] HO, Sund/Os(?) Kven var Nils Larsen Hevrøy d.1847?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Iflg. gitarmål i 1813, så skal Nils Larsen vera frå Kleppe, heilt nede på høgre side: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11691&idx_id=11691&uid=ny&idx_side=-74>LenkeOg øverst på høgre side her, finn eg at Lars Arentsen Kleppe får ein son Nils: LenkeProblemet er at når Nils Larsen Hevrøy (Martha og Nils var bs. der) døyr i 1847, øverst på sida, så står det at han er f. på Ferstad i Os pr.gjeld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for responsen :-) Er det ein som kan ha hatt ein son Nils der? Dvs. eg veit at det var ein Nils Larsen som vart f. på Ferstad. Fann han tilfeldigvis når eg leita etter noko anna.Han vart f. så seint som 1786, difor tenkte eg at det måtte vera feil. For alt stemmer jo (både krk.boka ved dåpen, alder i FT, alder ved konf), med han på Kleppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Fitjar

Johan Nilsson Leganger fikk en Nils i 1787 på Ferstad. Johan Koren dahl fikk Nils Griis Alstrup i 1778. Nils sjurson bygslet i 1764. Kom fra ? Lars Kristenson f ca 1734 flyttet til Bjørnen 4 i 1785(Bok 3 side 247)Nils født 1780 på Ferstad. Barna reiste ut av Osbygdi. Ukjent hvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

HeiSpørmålet er hvem du er på jakt etter, i følge bygdeboka for Austevoll, så er det du skriver om Nils Larsen g. Martha Olsdatter Hevrøy 'Glasstove-Marta'. Ho er datter til Ole Sæbjørnsen Hevrøy g. Marthe Olsdatter Stenevik. Nils er sønnen til Lars Arntsen Kleppe 2g. Marithe Johannesdatter Gauksheim. Det står ingenting om når Nils døde, men før 1865.Avviket er da at vi ikkje har funne Nils Larsen Kleppe/Hevrøy sitt dødsfall og at det i samme periode er en annen Nils Larsen der, som er oppført med Ferstad som fødested. Det er tvilsomt at Lars Arentsen Kleppe har busett seg ei stund på Ferstad, så enten er den oppførte Nils Kleppe feil eller så er det to Nils Hevrøy vi snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk for innspel :-) Ja, den som visste kven eg er på jakt etter :-))Det kan vel vera at ein av dei (f.eks Nils f.1780)som Agnar Fitjar nemner(4) kan vera rett, då kjem han jo frå Ferstad.Det som står i BB kan jo mykje mogeleg vera feil! I felleskap med ein slektsgranskar her på Stord, klarte me (han og eg)å nøsta opp i noko anna som eg ikkje forstod, og som viste seg å vera feil, i Austevollsboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Ja at det er ein god del feil, er heit sikkert. Eg sjekka faddere Nils Larsen Søre Kleppe og siden Hevrøy, slik dette ser ut så må eg sei at det mest sannsynlige er at Nils Larsen g. Martha Olsdatter slik bygdeboka skriv er det som ser for meg riktig ut og at det da må være en annen med samme navn på Hevrøy. Skal synfare litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg lurar på om presten har skrive feil i krk.boka, om Ferstad..Takkar mykje for at du prøver å hjelpa meg med dette :-))Men kan vel vera at Nils Larsen Kleppe døydde, og at ikkje BBforfattaren har fått det med seg.Eg har sete meir eller mindre heile dagen og leita fram og tilbake i krk.bøkene, eg orkar ikkje meir :-/ Eg let det berre stå ope dersom det ikkje vert oppklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Her er skifte etter Nils Larsen Hevrøy i 1847 (øverst til høyre) Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Sunnhordland sorenskriveri, Føyen, Fjære, Våg tinglag, Skifteprotokoll Ad 6 , 1844-1853, oppb: Statsarkivet i Bergen. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/24056/153>http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/24056/153 Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Betre med to reparatørar enn med ingen reparatørar (fritt etter 'Pompel og Pilt' ;-)))Ja, eg har sett det skiftet, men eg klara ikkje lesa anna enn Martha, så det var lite til hjelp :-/OK, så var ikkje Lars Nilsen frå Kleppe/Sætervik, men frå Ferstad, og BB har feil igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Skiftet etter Lars Aarentsen Kleppe i 1801 nevner heller ingen sønn Nils. Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Sunnhordland sorenskriveri, Skifteprotokoll Aa 11b , 1801-1804, oppb: Statsarkivet i Bergen. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/24041/24>http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/24041/24 Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

OK, så har de med hjelp av mitt spørsmål funne ein ny feil i Austevollsboka!Dette tyder at sonen Nils til Lars Arentsen som vitterleg vert dpt. sjå (1), har vandra herifrå utan at BBforfattaren har merka seg det.Han kan heller ikkje ha oppdaga krk.for 1847...Ja,ja, tusen takk til Oddvar og Lars for svært god hjelp!Så vert det ny runde med leiting i Os krk.bok då, litt lengre framme enn eg heldt meg før idag, det vert ikkje no ikveld iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Agnar har i innlegg 4 skrive kor Nils hører heime, så da har du no en grei ledetråd.Dette er vel faren Lars f.ca1734 i 1801 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=7&filnamn=f18011243&gardpostnr=119&personpostnr=2041&merk=2041#ovre>LenkeHer er vel faren sine to ekteskap, der Nils er fra første. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Nils du fant der, var sønn av Johan Leganger, og neppe din.Agnar skriver om tre forskjellige Nilser født på Ferstad.Din er mer sannsynlig denne: 'Lars Kristenson f ca 1734 flyttet til Bjørnen 4 i 1785(Bok 3 side 247)Nils født 1780 på Ferstad. Barna reiste ut av Osbygdi. Ukjent hvor.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.