Gå til innhold
Arkivverket

[#75428] Drengsrud, Vestre Toten


Gjest Sylvian Dahlberg Bye
 Del

Recommended Posts

Gjest Sylvian Dahlberg Bye

Kan noen fortelle meg hvor jeg skal lete når jeg søker fødsel på Anders Madsen Drengsrud født ca 1820 i Vestre Toten.Hilsen Sylvian D Bye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Lunde

Kirkebøker for Toten ligger søkbare på [url="http://www.slektshistorielaget.no/kilder/toten/databaser2/DaapToten1817/index.html>LenkeAnders Madsen fant jeg her:Protokoll: Toten A9Side: 088bÅr: 1820Nr: 059Kirke: Aas K.Født dato: 09.02.1820Døpt dato: 05.03.1820Ekte/uekte: EHenvisning til jevnføringsregister: 381Merknader: B.F. Barn Anders Drengsrud* MFar Mads Andersen Drengsrud MMor Kari Olsdr. Drengsrud KFadder Anders Drengsrud MFadder Hellena Drengsrud KFadder Pouel Drengsrud MFadder Ole Drengsrud MFadder Marte Drengsrud K Og da er det lett å finne innføringen i kirkeboken:Kildeinformasjon: Oppland fylke, Toten, Ministerialbok nr. 9 (1814-1820), Fødte og døpte 1820, side 89.Permanent sidelenke: LenkePermanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.