Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Sylvian Dahlberg Bye

[#75428] Drengsrud, Vestre Toten

Recommended Posts

Kan noen fortelle meg hvor jeg skal lete når jeg søker fødsel på Anders Madsen Drengsrud født ca 1820 i Vestre Toten.Hilsen Sylvian D Bye

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørg Lunde

Kirkebøker for Toten ligger søkbare på [url="http://www.slektshistorielaget.no/kilder/toten/databaser2/DaapToten1817/index.html>LenkeAnders Madsen fant jeg her:Protokoll: Toten A9Side: 088bÅr: 1820Nr: 059Kirke: Aas K.Født dato: 09.02.1820Døpt dato: 05.03.1820Ekte/uekte: EHenvisning til jevnføringsregister: 381Merknader: B.F. Barn Anders Drengsrud* MFar Mads Andersen Drengsrud MMor Kari Olsdr. Drengsrud KFadder Anders Drengsrud MFadder Hellena Drengsrud KFadder Pouel Drengsrud MFadder Ole Drengsrud MFadder Marte Drengsrud K Og da er det lett å finne innføringen i kirkeboken:Kildeinformasjon: Oppland fylke, Toten, Ministerialbok nr. 9 (1814-1820), Fødte og døpte 1820, side 89.Permanent sidelenke: LenkePermanent bildelenke:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Dåpen til Anders,fra kirkeboken(nr 59) Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.