Gå til innhold
Arkivverket

[#75436] Ingeborg/Imbjør Johannesdatter, Vågå i Oppland


Gjest Torhild Shirley
 Del

Recommended Posts

Gjest Torhild Shirley

Jeg er på leting etter Ingeborg/Imbjør Johannesdatter fra Vågå. Hun var trolig med i et skifte etter Imbjør Sivertsdatter som døde rundt 1832. Jeg har ikke tilgang til skifteprotokollen her, og etter hva jeg kan se, har den ikke blitt skannet ennå. Hennes far er trolig Johannes Ingebritsen aka Johans Baatten. Jeg har funnet alle søskene (Ingebrit, Ragnild, Syver, Ragnild d.y., Rønnov og Kari), men jeg kan ikke finne Imbjør. Er det noen som har informasjon om henne eller som har mulighet for å lete opp skiftet i Nord-gudbrandsdal skifteprotokoll 1824-1843 for å se om det kan være mer informasjon om henne der?All hjelp mottas med takk.Torhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per S. Nestande

Hei Torhild, Har du litt meir informasjon om Ymbjør Johannesdotter. Veit du (ca) når ho var fødd, om ho var gift. Når du skriv at ho truleg var med i skiftet etter Ymbjør Syversdotter, var det fordi ho var dotter hennar? Og når var syskena fødde?Fødde i Vågå frå 1812-1904 er elles dataregistrerte og søkbare på heimesida til Opplandsarkivet: http://www.arkivnett.ol.no/index.php?id=178Helsing Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torhild Shirley

Tusen takk, Aud. Jeg vet ikke helt hvordan jeg kunne unngå å se dette, men jeg har lett flere ganger. 4 øyne ser tydelig vis mer enn 2. Takk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.