Gå til innhold
Arkivverket

[#75455] Suckstorff, Susksdorff


Gjest Kristin Biseth
 Del

Recommended Posts

Gjest Kristin Biseth

Jeg fant et bilde i samlingen min ved opprydding. En pen dame der jeg mener det står Clara Susksdorff Smith. Hun ble gift med Gunn Smith. Gunn´s foreldre er Frank Thomas Smith og Clara Rosetta Suckstorff. På dåpspapirene står Frank Thomas Smith så hvor Gunn kommer fra vet jeg ikke. På Mormonerkirkens nye base fant jeg Clare Rosetta Sucksdorff og familie.Lenke Moren er Mary G Suc..... og hun er født i Norge. Men kan ikke finne pikenavnet hennes og finner ikke navnet Suckstorff i norge, som var forventet. Er det noen som har kjenskap til navnet? Får dere foresten opp linken. Klipper og limer. Vet ikke om det er rette metoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Om jeg ikke husker helt feil, så var det omkring 1970 en viss Israel Sucksdorff boende i Finnland. Han innhadde et verv i 'Släktföreningen Benedictus Gleissner' (stiftet 1963, dels sovende siden ca. 1990).Kanskje du også skal søke etter dette navnet på Anbytarforum?Mvh Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Et søk i den finske telefonkatalogen (www.eniro.fi); Lenke ga endel treff.Fant derimot ingen tema om Sucksdorff under Släkter på Anbytarforum.Mvh Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin Biseth

ja skal prøve. På Norodd Bergene sine slektssider fant jeg en Suckstorff. Han kom fra Tyskland og hadde bosatt seg i Kristiansand og fått to sønner. De flyttet til samme sted som mine, men har ikke funnet noe forhold. Sauk Centre, Stearns Co., Minnesota.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin Biseth

/Users/kristinbiseth/Pictures/iPhoto Library/Originals/2010/22. jan.. 2010/Clara Suckstorff.jpgClare eller Clara Rosetta Suckstorff Smith født feb 1890 i Sauk Center, Stearn, Minnesota.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin Biseth

Vet ikke helt hvordan jeg gjør dette på Mac. Men håper jeg lyktes. Ellers venligst gi beskjed hvis linkene mine ikke virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin Biseth

Nå har jeg funnet linken. Hennes oldefar var den jeg fant på Bergene sine sider og som kom fra Tyskland. Fant giftemålet mellom Henrich Christian og Christina Thomine Christensd. men trenger litt tydehjelp. Er han enkemand? Og tittel? Er han 49 eller hva står det? Navnet blir forvrengt stadig. Ikke så rart. men ser ut som det står Sutesdorff???Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.