Gå til innhold
Arkivverket

[#75500] Hjelp til tyding, kirkebok Bakke.


Gjest Lars Otto Fredriksen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Otto Fredriksen
Lenke1849:- Vielse i Sirdal.Vielsedato: 25. juni. Johannes Torkelsend, 21 aar. (Hva står under navnet?) Føde og oppholdsted:...? (Trenger hjelp til tyding) Far: Torkel Johannesen Mydland.gift med: Else Larsdatter, 28 aar. Far: Lars ......? (Trenger hjelp til tyding)Forlovere: Torkel....? (Trenger hjelp til tyding) Ommund...?Håper noen kan hjelpe meg her, så jeg får alt riktig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Tverå

Johannes Torkelsen (uten d til slutt). Under navnet står det Ungkarl og Inderste. Føde og oppholdssted: Rægevig?? Mydland.Elses far: Lars Halvorsen Grotteland.Forloverne har jeg problemer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Johannes var ungkarl og inderst, bo og f.sted Rægevig Mydland. Far Torkel Johannesen Mydland. Elie/Else Larsdt. pige, f.sted Grotteland, far Lars Halvorsen Grotteland u/? B..... Forloverne er det verre med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.