Gå til innhold
Arkivverket

[#75545] Oskar Emanuel Baltzersen, hvilken kirkebok født


Gjest Gaute Zøllner
 Del

Recommended Posts

Gjest Gaute Zøllner

Fritjof f.30/7/1909 adr. Fabrikboligen,- Anna f.21/2/1913 adr Fjeldhammer,- Oskar Emanuel f.16/9/1916 adr Fjeldhammer. Jeg har sett i kirkebøker fra 1903 - 1907, men kanskje ikke truffet de riktige bøkene. Mulig de er gift borgelig?Gaute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gaute Zøllner

I RHD finner jeg en Karl Baltsersen f.1873 bor i Platous gade 2b, med far Edvard f.1837 i Kraakstad. Er Platous gade nær Fjeldhammer?Gaute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne B. Kristiansen

Platous gate ligger nede i sentrum på Grønland.Kun noen meter fra Grønland kirke. Heimdalsgate er kun kort avstand fra kirken på Grønland.Men dette giftermålet begynner å bli et mysterium. Muligens dette skyldes feilregistring av en kirkebok, dvs at hendelser skrevt i den ikke er registrert ordentlig. Ser bl.a at Grorud kirke som ble innviet i 1902 ikke har noe registrert før oktober 1906 ang. bl.a giftermål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gaute Zøllner

Jeg har nå konfirmasjonen til Maren Susanne, i Østre Aker og til Carl Johan, i Grønland, så giftemålet må være i dette området!? Ser at far til Carl Johan,Edvard, kommer fra Kråkstad, giftet seg der? Den rette kirkebok er kanskje ikke skannet eller kommet bort.Gaute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.