Gå til innhold
Arkivverket

[#75550] Meir Jonassen søsken og ubesvarte spørsmål. Stavanger og ?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for respons :-) Ja, det stemmer nok, Magda var bs.i Stavanger som vaksen, men det som slekta lurar på, er kvar ho vaks opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Fitjar

Jeg fant henne ikke i navneregister for de 5 Finnøy bøkene. Muligens hadde hun kontakt med naboer i Stavanger som vet noe om fortiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for at de prøver å hjelpa meg å hjelpa :-))Eg har no leita også i Domkrk. men Hanna Carlotte var ikkje der heller.Men ho kan sjølvsagt godt vera i enten St.Johannes eller St.Petri, for der stoppar innføring av døde lenge før 1929.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Har funne Hanna Charlotte også :-)Alle gode ting er tre, seiest det :-)Iallfall ringde eg til Krk.vergen i Stavanger for 3. gong(om ikkje 4.), og idag var det endeleg ei som fann noko!Ho døydde i 1925 Stavanger, og står nok i den St.Petri boka som enno ikkje er scanna.Då er det berre Magda igjen, kvar vaks ho opp, det må vel gå an å finna ut det også :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.