Gå til innhold
Arkivverket

[#75585] Bernard Olsen og Mathilde Tørmo


Gjest Gro-Monica Roos
 Del

Recommended Posts

Gjest Gro-Monica Roos

Leter etter opplysninger om Bernard Olsen og Mathilde Tørmo. Vet de fikk en sønn Thorleif Tørmo. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J  Engmo

Du skriver ingen årstall og heller ingen stedsangivelse,så det blir ren gjetting.Men fant en Bernhard Tørmo på gravminner ,og han blir født i 1919,kan det være ham Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro-Monica Roos

HeiJeg har desverre ingen opplysniger om hvor og når på disse to. Fikk vite nå at de fikk en sønn Thorleif Tørmo. Han er født 12/3-1908, men jeg vet ikke hvor. Derfor tror jeg ikke han du har funnet er riktig Bernard.Men takk for at du prøvde:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro-Monica Roos

Jepp og det er det som er hodebryet mitt. Ingen sonm vet noe mer enn at hans far het Bernard Olsen og mor het Mathilde Tørmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Gullbekk

I hvilken forbindelse dukker disse opp? Har du ingen steder der? Obs! Forutsetter at dette er opplysninger som kan legges ut åpent på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J  Engmo

Kan være ham som blir konfirmert her,men det står bare at han er født i Kristiania,desverre. (Grunnen til at jeg letet i denne boka var at jeg fant det jeg tror er moren på gården Tørmo i 1900)Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.