Gå til innhold
Arkivverket

[#75646] Motorsykkel nostalgi


Gjest Kjetil Sigvart Eidskard
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

***Thriumph Thunderbird 1958 mod ***Min bror hadde kjøpt Tempo Swing 175ccm - denne byttet vi inn i en Thriumph Thunderbird 1958 modell. Pris 7150.-Den var 650 ccm og 34 hk - golden metallic -Husker vi ble imponert over 6000 omdreineinger p m - dvs stemplene måtte gå 100 ganger opp og ned pr sek.Ble ikke tatt så mye bilder den gang - bildet kunne vært bedre - på internett ligger haugevis - men det er liksom ikke det samme.*** mvh kse ***

bilete8476.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Det var da en staselig motorsykkel. Jeg hadde en tilsvarende B.S.A 650 - 1969 mod. som kostet 8500 ny. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Til 1, jeg kjenner noen som hadde en slik Triumph, og den gikk! Men kjenner også noen som hadde BSA og den flyttet på seg den også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

*** her er et kanskje litt bedre bilde av Thunderbirden - men det blir litt feil fordi vi har lakkert bensintanken i Tiger 110 stil.*** mvh kse ***

bilete9213.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.