Gå til innhold
Arkivverket

[#75657] Konfirmantar og vigde i Fana 1938-1952 (Ingebrigtsen)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Einar Andreas Ingebrigtsen (fødd Laksevåg 1898) og kona Hanna (f. ?) skal ha butt nær Fana kyrkje/Fanahammaren i Fana mellom kring 1938 og 1952. Dei hadde visstnok fem born, av dei ein einaste son med namn Erling, truleg fødd kring 1923/1925(?) og ei dotter som vart gift i Fana kyrkje, truleg kring 1948/1950, men namnet hennar er ukjent.* Er det mogeleg, i konfirmasjonslistene for Fana kyrkje mellom 1938 og 1950, å finna born fødde av foreldri Einar Andreas og Hanna Ingebrigtsen? Kva er i so fall oppgjeve som namn, dato og stad for fødsel og namn på foreldri med yrkestittel?* Er det mogeleg, i vigslelistene for Fana kyrkje mellom 1947 og 1952, å finna ei (eller fleire) døtrer av Einar Andreas Ingebrigtsen vigde? Ogso her er eg interssert i namn og dato og stad for fødsel til brud og brudgom?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Gangdal

Kan dessverre ikke finne noen barn til Einar Andreas og Hanna Ingebrigtsen verken blandt konfirmerte eller viede i det tidspunktet du spør etter. Vet du hvor de bosatte seg etter 1952?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Astrid for attendemelding, om enn negativ.Eg har i dag fått greie på at faren Einar Andreas Ingebrigtsen døydde i Nittedal i 1958. Det vert ogso sagt at huslyden først på 1940-talet òg skal ha butt ei tid på Nesttun. To av borni deira var:* Erling Ingebrigtsen, einaste son, truleg fødd kring 1924, skal vera avliden.* Erna Hildur Ingebrigtsen, fødd 9.5.1927, døydde i 2009!Kanskje minst ein av desse er konfirmerte i BIRKELAND?Eg vonar at desse nye opplysningane kan bidra til at me kan fylla ut fleire data om denne huslyden, m.a. kvar dei budde på 1920-talet?Eg takkar på ny for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.