Gå til innhold
Arkivverket

[#75667] Alvilde Marie Andersdatter og Laurits Edvard Andreasen, Olstad, Borge


Gjest Grete Engen
 Del

Recommended Posts

Gjest Grete Engen

Alvilde Marie Andersdatter f. 30.03.1865 og Laurits Edvard Andreasen,f. 28.09.1864 Farstad, Buksnes. De bodde på Olstad i Borge. Min farfar var deres sønn og het William Schønning Engen f.14.09.1889. Han flyttet som voksen til Bergen. Etterlyser annen slekt i Lofoten etter min farfars foreldre. Hilsen Grete Engen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Sigurd i denne søskenflokken er f 28-9-1891. Det ligger en Sigurd Engen gravlagt på Haug gravlund i Øvre Eiker. Han er født samme dag, døde 20-2-1980. Der ligger også Turid og Sigmund Engen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Aksel Engen er også gravlagt der, med rett fødselsdato 29-6-1894. Der ligger også Alvilde Marie og Laurits. Med etternavn Engen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grete Engen

Takk til dere for svar:) Etter det jeg vet kalte alle seg Engen. Laurits Edvard Andreasen fødested var Engen, Farstad - Lofoten.Derav navnet. Ser ut til at alle har flyttet fra Lofoten. Grete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kim Unstad

I Borge har vi Elstad og Ostad. Olstad kjenner jeg ikke til. Ostad ligger mye nærmere Farstad enn Elstad gjør. Det er flere innbyggere i kommunen som har Engen som etternavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.