Gå til innhold
Arkivverket

[#75668] kvinne klinikken Christiania(Oslo)


Gjest karl johnny sommer
 Del

Recommended Posts

Gjest karl johnny sommer

Takk for svar Berit.Dette var et forsøk,for om mulig finne ut av forkortelsen (KKS - pluss romertall 5.Tema 75662-Edvard Svindal.Mvh K J Sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stig Nyberg

Oslo Kommunale Kvinneklinikk lå i Josefinegate 30, som ble oppført for dr. Einar Lindboes privatklinikk i 1915. Jeg tror kanskje stedet brukes til noe annet nå, muligens psykiatrisk poliklinikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Granum

Jeg er ganske sikker på at det er Stensbergsgatens kvinneklinikk (Rikshospitalet) som ble omtalt som Kvinneklinikken.Mvh Else Granum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Hanssen

Hei!Ønsker å takke deg for ditt engasjement i mitt tema 75662!I det jeg skulle legge inn et innl vedr kvinneklinikken som du spurte om så jeg at Berit hadde svart deg. I ditt tilsvar, innl 3, ser jeg at du åpnet en tråd for å hjelpe meg!Uventet og flott gjort og jeg følger tråden du startet med stor interesse!Igjen, tusen takk!Mvh Solveig Hanssen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.