Gå til innhold
Arkivverket

[#75752] Hjelp til å finne når Ragnhild Gustava Atmer f. Johnsen døde i Oslo


Gjest Christel Rasmussen
 Del

Recommended Posts

Gjest Christel Rasmussen

Jeg har prøvd å finne datoen for når Ragnhild Gustava Atmer f. Johnsen døde, men har hittil ikke lykkes. Hun døde trolig 1890/1891 i Oslo. Hun var født Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=691&idx_id=691&uid=ny&idx_side=-136>Lenke Permanent bildelenke: Lenke Hun ble gift Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: Lenke De fikk en sønn Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christel Rasmussen

Takk skal du ha. Mine bekjente i Tyskland har nok ikke visst noe om ham. Kan du evtl. tyde navnet på gaten? Mvh Christel Rasmussen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest christel rasmussen

Jeg må komme tilbake til mitt spørsmål i (1). Jeg har sett gjennom Dødsfallsprotokollene Oslo Skifterett mellom 1887 til 31.03.1892, men kan ikke finne dødsfallet til Ragnhild Gustava eller Thor(leif) Hermann. Jeg har også sett i alle KB på den tid. I 1887 bodde de i Oscars gt. og hørte til Trefoldighetskirken. Kan noen si meg hvor jeg kan lete videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.