Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Berit Sjøstrand Olsen

[#75766] Jacob Mohrsen

Recommended Posts

Jeg har kjørt meg fast, eller kanskje jeg har klart å se meg blind på all informasjon :-(Peder Mohrsen, født 12.02.1852,gift med Ovidia Christiane Olausdatter Sandvik.De giftet seg 22. 05.1894 i Vår Frue krk i Trondheim.Peders foreldre var: Markus Høyer (Mohrsen) født i Fosnes i oktober? 1804, død

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Eva Tomter

Marcus Høyer ble døpt 26.februar 1804 i Wig, Fosnes [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16470&idx_id=16470&uid=ny&idx_side=-88>Lenke Far Jacob Mohrsen og mor Gjertru Baalsdatter.Jacob Mohrsen blir døpt i Fosnes 22.11.1778, øverst på side 489: LenkeFar heter Capt. Jacob Mohrsen Brodum. Mor ikke nevnt. Men hvis han var født i 1715 er han godt voksen.Fra Dis, Slektsforum v/ Dag Bjørnar Mork:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk, det var nettopp den Jacob jeg lette etter!Med vennlig hilsen Berit S. Olsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.