Gå til innhold
Arkivverket

[#75839] NO. Paul Jonsen, f ca 1775. Nakling i Bø. Født i Kvæfjord? G.m Ermegaard Mikkels


Gjest Kirsti Rye
 Del

Recommended Posts

Gjest Kirsti Rye

Her er Paul i 1801.[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=7&filnamn=f18011867&gardpostnr=28&personpostnr=365&merk=365#ovre>Lenke.Han er gift med Ermegaard Mikkelsdatter.Etter oppgitt alder er han født ca 1775. Jeg finner en Paul f 7 april 1776 i Kvæfjord, med far Joen Paulsen Elle.Kildeinformasjon: Troms fylke, Kvæfjord, Ministerialbok nr. 1 (1751-1822), Kronologisk liste 1776, side 202-203. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: Lenke.Denne Jon Paulsen gifter seg i 1775 med Maren Lavine Pedersdatter. Nederst til venstre her.Kildeinformasjon: Troms fylke, Kvæfjord, Ministerialbok nr. 1 (1751-1822), Kronologisk liste 1775, side 196-197. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heiher har du Jon Paulsens ekteskapLenkesøker du etter han på døpte finner du de 6 barna Har 41 sider med etterkommere på John og Ermegård.Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarle mgne martinussen

Hei Steinar jeg er født på Nakling Så Jon Paulsen er mine Aner Så jeg er svert intresert i disse Folkene paul og Ermegård er min 3 tipp min adr jarlemm@online.no om du orker og sende mvh jarle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heihar hatt litt datatrøbbel her, men nå er det meste på plass. Regner med litt utveksling av data siden det sikkert finnes mangler i det jeg har.Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Jarl Christensen

Jeg er etterkommer av Maren Lavina Paulsdatter som var eldste barn til Paul Jonsen og Ermegard Lochert Mikkelsdatter. Av en eller grunn er hun oppført i flere kilder med døsdår 1895 (100 år gammel). Ut fra kirkebøkene for Hamarøy dør hun som enke på Molvik i Hamarøy prestegjeld 25. mai 1867 (72 år gammel). Jeg har relativt mye opplysninger om hennes aner. Jeg har laget et par sammendrag av disse opplysningene. Det er for store filer til å legge dem ut her. Dersom du er interessert kan du sende meg en e- post med din e- postadresse så skal jeg sende deg mitt sammendrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.