Gå til innhold
Arkivverket

[#75847] Bergen


Gjest Svein Edvardsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Svein Edvardsen

HeiJeg søker etterslekt til Edvin Johan Bernhof Hansen f. 10/4-1887 på Engesvik i Dønna, døde 12/10-1964 og gravlagt på Møllendal i Bergen.Jeg regner kanskje med at noen har adressebøkene for Bergen fordi jeg er interesert i om hans kone var der. Han fikk nemlig en datter i 1914 på Dønna. ref. Nordvik kirkebok. Han ble gift i 1913, men er usikker på om kona ikke døde før han reiste til Bergen.Jeg veit at han var i Bergen i 1937 iflg. dødslisten til hans far.Jeg er svært takknemlig for opplysninger.Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Edvardsen

HeiKona til Edvin heter Emma Marie f. Edvardsen 7/8-1888. og datteren heter Erna Marie og født 5/8-1914.Ellers så takker jeg for de svar som er kommet inn. Noen som veit noe om etterslekten?Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Edvardsen

HeiDette var interessant. Det stemmer med fødselsår, men så var det resten da. Er det noen som veit om noen etterkommere? Kan også svare meg privat påsvedvard@online.noSvein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.