Gå til innhold
Arkivverket

[#75863] Bertram Andreas Hansen og Valborg Pedersen/Hansen/Gundersen, etterkommere.


Gjest Gro Marie Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Gro Marie Hansen

Jeg leter etter etterkommere av disse to personene. Både felles barn og hver sine. Bertram, f 12.05.1917 Valborg, f 18.12.1933 gift Hansen, og så Gundersen. Bertram skal ha bodd på Senja og hans foreldre var visstnok samer fra Finnmark.Dette gjelder nålevende personer, så du som vet noe om dette kan godt sende meg mail: gromarie@broadpark.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Det var jo etterkomarar du ville ha, men det kan sikkert ordna seg om du ringjer krk.kontoret på mandag(trykk to gongar på lenka dersom det ikkje viser biletet fyrste gongen), i Oslo har dei ingen sperrer på å oppgje namn på festar:Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro Marie Hansen

Nå har jeg sendt mail til gravferdsetaten i Oslo, så blir det spennende å se om jeg får svar på det jeg vil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.