Gå til innhold
Arkivverket

[#75866] Oppl, Kvam Tydehjelp 1832


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Det gjeld nr.18 på venstre side: LenkeEg forstår noko av det som står, pigen Kierstine Tostensdotter ........ tienende(?)Svastiær ....... ungk Knud Thorsen Iverstuen under .... i Sødorpen gard i Karel. Pigens første lejermaal(?) karlen(?) .... seg ikke.Håpar nokon kan hjelpa meg :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

'Pigen Kierstie Tostensdatter tiener i Svastiær avlede B. med Ungk. Knud Thorsen Iverstuen under Sundet i Sødorp En Gards Karel. Pigens første Leiermaal men Karlens ved jeg ikke'Noe slikt ;-)Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Otto Morken

Jeg så etter i kirkebøker på CD som jeg har for Fron.Iver f.9.11.1832 dpt.11.11.1832 U Far: Ungkarl Knud Thorsen Iverstuen Mor: pige Kiersti Tostensdtr. SvastuenMerknad: Andgivet av Ole Bakken Faddere: Ole Bakken, Hans Kjæstad, Iver Klomstad, Rønnoug Bakken og Marit Kjæstad.mvh.POM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.