Gå til innhold
Arkivverket

[#75890] Christian Ludvig Evenson Morck, f. Hønefoss 1844 - frå Christiania til Utah 188?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika har eg motteke dette problemet:Christian Ludvig Evenson Morck, fødd på Hønefoss 15.6.1844, døydde i Salt Lake City, UT 7.4.1901. Han gifte seg i NOREG (dato ukjend) med:Henrika Jacobine Larsdotter Hansen, fødd i Nes i Akershus 15.1.1846, døydde i Salt Lake City, UT 20.12.1921.Dei hadde fleire born, mellom anna:* Inger Henrikke, fødd i Christiania(?) 26.6.1883.Denne huslyden skal ha utvandra til Amerika kring 1884-1886, men er det mogeleg å finna deì? Og kva med fødsli til dotteri Inger Henrikke?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips om denne huslyden!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Kirsti, Berit og Grethe for kjempeflotte opplysningar om denne huslyden. Eg har fått greie på alt eg mangla, men eg har eitt lite problem att:Dotteri Inger Henrikke, oppgjevi fødd i Christiania 26.6.1883, ser ut til å kunne vera noko yngre enn denne datoen skulle seia. Dødsattesten hennar frå California seier ho var fødd i 1884, medan alderen ved utvandringi i 1891 peiker mot 1885. Er det mogeleg å komma nærare eit årstal?Nok ein stor takk for hjelpi med denne huslyden!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Det er ikke sikkert oppgitt alder ved utvandringen er riktig. F.eks er Saras alder 11,5 år, da skulle hun være født i 1880.Men hun er født i mars 1878.Kildeinformasjon: Oslo fylke, Oslo Domkirke / Vår Frelsers menighet, Ministerialbok nr. 17 (1869-1878), Fødte og døpte 1878, side 540. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=659&idx_id=659&uid=ny&idx_side=-556>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.