Gå til innhold
Arkivverket

[#75896] Peder A. Børseths familie i Amerika


Gjest Harald Kvale
 Del

Recommended Posts

Gjest Kurt Østbye

Mht. å finne etterkommere er det et par ting å nevne:1. Finnes det skiftedokument etter Peter Børseth i Haugesund ?2. I 'White pages' som ligger åpne på nettet, kan man finne personer som heter Borseth f.eks. i Spokane, WA. Da han bodde der, var det ingen andre Borseth'er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Kvale

Til Kurt først: 1.Jeg har ikke undersøkt om det finnes skiftedokumenter i Haugesund, men det må bli neste skritt. 2. Hva er egentlig disse 'White pages'?Så til Bengt, som har glemt at han har et søskenbarn i Haugesund med samme navn som onkelen - Hei på deg! Hvis du har 'tutlet med slekta', hadde det vært fint å høre fra deg. Vi har kanskje opplysninger å utveksle.Mvh Harald ( som har vært 'nettløs' siden slutten av juni pga hytteferie )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Kvale

Takk for svar Kurt, men jeg fant ikke Peter Borseth i Spokane i linken din. Er det jeg som ikke kan, eller er dette en tjeneste som krever betaling for å få tilgang til det hele? Da dette er telefonkataloger, viser det vel bare at det ikke var andre Borseth'er som hadde telefon i Spokane på den tiden? Mvh Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Ja, lenken i innl. 28 er dagens telefonkataloger med bosted, og av og til Epostadr. (se eksempler nedenfor).Google-søk kan også gi treff på 'Borseth' uten at jeg har sjekket det.Her er to eksempler på Borseth'er i Spokane, WA, fra White pages:Jennifer A Borseth Spokane, WA, View DetailsJon Melvin Borseth Spokane, WA, 48 yrs., View Details[url="http://www.whitepages.com/search/FindPerson?firstname=&firstname_begins_with=1&name=borseth&site_id=15783&where=Spokane>Lenke, WAUtenfor Spokane, men i Washington State:Adam Borseth Marysville, WA Email AvailableMike Borseth Toledo, WA Email AvailableMaurice Borseth Spanaway, WA Email AvailableCarolyn Borseth Tacoma, WA Email Available

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.