Gå til innhold
Arkivverket

[#75915] tyding av kyrkjebok


Gjest Ove-Kjell Sakseid
 Del

Recommended Posts

Gjest Ove-Kjell Sakseid

Eg greier ikkje å tyda kva som står på side 309 i kyrkjeboka for Finnås. 29.oktober 1843 var det ein flokk ungdommar som kollsegla utanfor Sætreneset. Alle gjekk til og vart ikkje attfunnen. Dei fleste har eg funne att på gardane der dei kom frå, men Emilie Kristine Hammer finn eg ikkje Ho var dotter til lensmand? G. Hammer i E? Kan du hjelpa meg med dette. Ho står med heimstad i Folgerøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei, lurar på om du er ein slektning :-) Bestemor var f. på Sakseid (Severine Elise Olsdtr. Sakseid).Her er lenke til krk.boksida: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8822&idx_id=8822&uid=ny&idx_side=-280>LenkeDet står at jenta var frå Eids prgj. og at ho var dotter til lensmann G. Hammer, ja.Her er dåpsinnføringa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sigdestad

Disse 7 omkom paa Reisen fra Folgerøen til Moster Kirke Søndagen den 29de October og ere ikke siden gjenfundne.-Gunder Hammer var lensmann i Eid i Nordfjord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ove-Kjell Sakseid

Hjarteleg takk til begge. Det var god hjelp. Og til deg, Mariann: Me er i slekt. Den som sit på Sakseid no, enka etter onkel Otto, heiter Johanna. Ho er og frå området der du bur. Far min heitte Sigvald. Du hadde vel ein slektning som vart svært gammal og var svært interessert i slekt? Me må snakkast om slekta. Eg held på med eit arbeid i samband med søskenbarntreff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.