Gå til innhold
Arkivverket

[#75950] Lenvik? Bertran Andreas Hansen og Valborg Pedersen/Hansen/Gundersen


Gjest Gro Marie Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Gro Marie Hansen

Jeg har lagt inn spørsmålet før, men legger det nå her det hører hjemme, nemlig i Troms fylke!Jeg er på utkikk etter etterkommerne til disse to i overskriften. De skal, sammen og hver for seg ha ca 11 barn. Jeg spør for en av deres etterkommere. Han ble satt bort til fosterfamilie da han var liten.Bertran ble ihvertfall konfirmert i Lenvik. Her er link til hans grav: Lenke Jeg har vært i kontakt med Oslo kommune og fått vite at Bertrans daværende kone ordnet med begravelsen.Hvor Valborg er gravlagt, vet vi ikke. Hun var gift to ganger, som vi vet om.Hvis noen har info om nålevende etterkommere, kan henvendelser rettes til meg på min mail: gromarie@broadpark.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Grethe Flood

Har du prøvd Oslo tingrett? Når noen dør, plitker de nærmeste slektningene, ektefellen eller andre som har vært til stede å gi melding om dødsfallet. I lensmannsdistrikt gis meldingen til lensmannen. På andre steder gis meldingen direkte til tingretten (tidligere var funksjonsbetegnelsen skifteretten). Kanskje det finnes skifteopplysninger...Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro Marie Hansen

Hei :-) Den lenken du har lagt inn, ligger i spørsmålet mitt. De som ordnet med hans begravelse er han jeg spør for og Bertrans enke. Han hadde kontakt med sin far i 10 år før han døde, men snakket aldri om dette temaet.Men tusen takk, likevel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.