Gå til innhold
Arkivverket

[#75982] RO, Stav:leitar etter dødsdato til Jonas Pedersen d.mellom 1854-1857


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Jonas Pedersen gifta seg med Berta/Birte Torbjørnsdtr. i Domkrk. Stavanger 18.04.1853.Når Berte døyr 19.05.1862 heiter mannen Jonas Iversen Hovland, det står i krk.boka at ho døyr 29 dagar etter å ha fødd.Berte giftar seg med Jonas Pedersen Hovland: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6333&idx_id=6333&uid=ny&idx_side=-201>LenkeDei får sonen Torvald i 1855: LenkeBarnet som vart f.1862 er øverst på sida: LenkeBerte død nr.77:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Salicath

Ser du på faren til Jonas i vielsen i 1853, så heter han Peder Larsen Strømstad. Pussig nok finner jeg en Peder Iversen Strømstad i ft1801 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=7&filnamn=f1801&gardpostnr=55844&personpostnr=846681&merk=846681#ovre>Lenke og det er veldig få Strømstad i det hele tatt. Veldig rart om det er tilfeldig at Iversen dukker opp.I ft1865 er det kun en Strømstad i Stavanger (3 i hele landet) - flere barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Tonby

Legger inn en vielse fra Stavanger i 1901 hvor enkemann og snekker Jonas Iversen gifter seg. Denne Jonas Iversen er født i Helleland i 1825 og faren heter Peder Larsen, men at brudgommen kaller seg Iversen etter sin stefar. Vielse nr 78 LenkeDet kan jo virke som at dette er samme mann, og at det er forklaringen på at han da kaller seg Iversen ved Berthes død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for svar!Eg hadde ikkje trudd at nokon gidda setja seg inn i dette!Det ser ut for at Anne har funne løysinga på dette mysteriet :-)), men vigsla som du henviser til er blitt til ei side med døypte.Kan du leggja ut rett side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk, takk!!Men fortsatt er det noko som er merkeleg her! det står om skifte at det var i 1901, og det kunne jo stemt, dersom det hadde vore 3.ekteskapet, men det det står jo berre 2.?Dersom det stemmer at det var 2.ekteskap, så døydde fyrste kona nesten 40 år før!! skulle tru det vart halde skifte før det :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Salicath

Det virker ikke usannsynlig at faren til han som stod brudgom i 1853 som het Peder Larsen Strømstad (se 3) er identisk med ham i (4) som nevnes som faren til Jonas Iversen og altså heter Peder Larsen. Navnet Strømstad borger for det - se vielsen i 1853. Finner du dåpen til Peder Larsen så kanskje ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ja, det _er_ rett det, dåpen hans har eg funne, lenge før eg oppdaga desse 'Pedersane og Iversane'.Jonas Pedersen vart f. på Helleland, mora var pigen Anne Wermundsdtr og far gift mann Peder Larsen Strømstad.Det var difor eg skreiv i (5) at det såg ut som Anne hadde funne løysinga på mysteriet :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg heldt på med meldinga mi då Anne la inn si, eg gløymde å sjekka før eg la ut det eg hadde skrive.Så det eg skreiv i (10) er svar til (8) :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Men eg skjønar fortsatt ikkje korleis det kan ha seg at det berre er ekteskap nr.2 og ikkje nr.3, det med tanke på at det står at det var skifta 07.11.01.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Så hende det igjen, du kom meg i forkjøpet Anne :-)Då er det iallfall oppklart, så får eg prøva å finna den aldrande brudgoms død.Takkar mykje for stort engasjement til både Anne og Lars :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Dersom nokon er interessert: Jonas Iversen/Pedersen døydde 24.09.1915, finnes i Domkrk. Var bs.på Hillevåg gamlehjem då han døydde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.