Gå til innhold
Arkivverket

[#75984] Fødsel i Hadsel i 1908


Gjest Kenneth Bratland
 Del

Recommended Posts

Gjest Kenneth Bratland

Hei!Har en Ruth Margrethe f. 2. aug. 1908 i Hadsel. Hun ble senere gift Monsen og bodde i Åsane. Problemet er at jeg ikke har klart å finne hennes foreldre. Noen som kan hjelpe meg?Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Hun døde i 1990 og det er for nytt i forhold til SAB. Kanskje det finnes bygdebøker fra Hadsel og at noen drar kjennsel på henne.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Örbeck Kristiansen

Jeg fant bare ei dame med navnet Sandra Marlene Hadsel födt i Nordland 1896. Ellers var det noen i Hordaland? Kanskje noen andre som vet mer?? Mvh Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Einar Tømmerås

I Hadsel-Sortland-Bø området finner jeg 3 jenter ved navnRuth i perioden 1907-1909.Ingen med mellomnavn . En av demer døpt 2.august 1908.Nærmeste jeg kommer !hilsen Odd Einar TømmeråsPS Det finnes en glimrende bygdebokforfatter fra detteområdet som sikkert vet. Husker ikke navnet hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan I. Borgos

Dessverre, jeg kan ikke finne Ruth i mine databaser. Nå er de noe ufullstendige for Hadsel etter 1908, og jenta var antakelig døpt i 1909. Vi får håpe at ei ny kirkebok for Hadsel snart blir tilgjengelig på nettet. NB: Eidsfjord sokn var en del av Hadsel, men i farta finner jeg ikke Ruth der heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf Sverre Alsos

Har hørt at Hadsel kommune/bibliotek har slektshistoriske opplysninger tilgjengelig, så du kan evt. skrive/ringe dit.Så på digitalarkivet at en ny folketelling (1910?) blir tilgjengelig til nyttår, så da finner du henne nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.