Gå til innhold
Arkivverket

[#75992] Folketelling 1885 Kristiania


Gjest Christel Rasmussen
 Del

Recommended Posts

Gjest Christel Rasmussen

Jeg har forsøkt meg på folketellingen 1885 Kristiania, men kommer dessverre bare til første valg, f.eks. fødested Tyskland. Etter det kommer tallet på fødte i Tyskland, men når jeg forsøker å bla igjen listen, kommer jeg tilbake til start med alle som er oppført i hele folketellingen. Er der en feil? Mvh Christel Rasmussen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Det er dessverre et langvarig og kjent problem at Digitalarkivet ikke virker i nyere versjoner av Opera. Alle andre nettlesere fungerer utmerket. Dette har noe med teknologi i nettleseren og Opera er klar over problemet.Tråden om DA og Opera finner du her: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christel Rasmussen

Takk for opplysningen, men jeg bruker ikke Opera. Jeg bruker Firefox og har aldri hat noe problem. Jeg forsøkte akkurat nå med Explorer, og da fikk jeg bladd videre og fant det jeg søkte etter. Mvh Christel Rasmussen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.