Gå til innhold
Arkivverket

[#76005] Torkild Amundsen, fødd på Stenbroen, Sør-Odal 7. sept 1869


Gjest Marianne Bakketun
 Del

Recommended Posts

Gjest Marianne Bakketun

I første omgang treng eg litt hjelp med å tolke det som står skrive under Torkild sitt navn ved dåp: LenkeHan vart gift på Voss i 1899 med Bolette Johannesdtr, f på Voss i 1873. Dei budde i Tønsberg etter krigen. Har ikkje funne born og har heller ikkje funne Torkild og Bolette døde.Marianne Bakketun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Fekk eit tips om at dei hadde budd på Nøtterø, og der finn eg faktisk Bolette død på pleiehjemmet i 1950. Thorkild er eg litt i tvil om. Det er ein fødd i 1870 som dør i 1947.... Men desse to ligg ikkje i same grav...Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Eg lurer framleis på kva den ekstra innførsla ved Tokild sin dåp tyder. Det står litt tekst og kanskje talet 286 skråstrek 99.Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis Skaar Nygaard

Det kan være J(ournal)sak 2...9/99 . Han har sannsynligvis fått en presteattest fra Sør-Odal i forkant av vielsen på Voss. Den er ført som sak i prestens journal.Vigdis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Ein son(?) skulle ha vore ombord på kvalskuta Kosmos (veit ikkje kva nr i rekka) og/eller han var skipper på ein båt som gjekk mellom Tønsberg og Oslo rundt 1947. Er det nokon som har kunnskap om dette?Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Visst nokon veit noko om denne familien, vonar eg de kan ta kontakt på mail marianne punktum bakketun alfakrøll gmail punktum comMarianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.