Gå til innhold
Arkivverket

[#76008] Vestre Toten; Kristian Olsen på Tollefsrud søndre


Gjest Gunnar Andre Myhre
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunnar Andre Myhre

I kirkeboken for vestre Toten finner vi han her; Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9332&idx_id=9332&uid=ny&idx_side=-63>Lenke Permanent bildelenke: Lenke. I Ft. 1865 finner vi han her; Lenke Men; Hvor ble det av han senere, konfirmert etc.? Kan han være denne mannen;Nr 38. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Andre Myhre

Hei Hilde. Takk for opplysningen om konfirmasjonen.Da spørs det om denne karen flyttet ut da? Kan ikke finne noen andre i Vestre eller Østre som heter Christian / Kristian Olsen fra Toten f. 1853 heller.? Så vis noen kjenner til om denne karen flyttet ut er jeg taknemmelig for svar. I Lenken fra Meråker står 'min' Kristian Olsen født 1853 og fra Toten, og driver som jernbanearbeider ikke ansatt i NSB, men som entrepenør / slusk / Rallar.Gunnar AndreGunnar Andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Andre Myhre

Hei Igjen Hilde. Da må jeg nok lete etter en bedre kandidat. Men i kirkeboken for begge barna står det født 1853 på Toten, på Kristian, så de er ikke mange kandidatene. Da denne Kristian reiser til Amerika i 1870 kan det ikke være denne karen, da han fikk barn senest i 1878 i Hegra.Takk for hjelpen så langt.Gunnar Andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.