Gå til innhold
Arkivverket

[#76017] Ole Olsen Hillestad, Hafslo


Gjest Alvin Andreassen
 Del

Recommended Posts

Gjest Alvin Andreassen

Ole Olsen Hillestad var enkemann da han i 1805 giftet seg med enke Margrethe Nilsdatter Sterri. Margrethe finner vi i 1801 på gården Sterri. Hun var 43 år gml. og gift med Jens Jørgensen, hans fjerde ekteskap. Men hvem var Ole gift med første gangen, og hvor var han i 1801. Han oppholdt seg ikke på gården Hillestad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Det blir litt teori dette, men kanskje betre enn ingenting.Eg reknar med at dette er Ole Olsen som død 82 år gamel i 1837. [url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=64&filnamn=HAFSDOD&gardpostnr=3311&merk=3311#ovre>LenkeDet skulle tyde på at han var kring 45 år i 1801. I Hafslo finn eg fem Ole Olsen i førtiåra i 1801. Ein er 45 år, dei andre 42, 48 og 49. Her er 45-åringen LenkeHan bur på garden Kintserdal og er gift med Ingebor Thomasdtr. 43 år.I 1803 dør det ei Ingebor 45 år gamal på Hillestad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Eg kan ta litt meir teori.Som du ser av FT 1801 hadde Ole og Ingeborg ei datter Bertha 7 år.I 1810 blir det konfirmert ei Berthe Olsdtr Hillestad 16 år gamal (høgre side) Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Hafslo, Ministerialbok nr. A 3 (1807-1821), Kronologisk liste 1810, side 9. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1993&idx_id=1993&uid=ny&idx_side=-10>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Kan jo like godt fortsette litt til.Neste barn i 1801 er Anna 4 år. I 1813 er det ei Anna Olsdtr Hillestad 16 år som blir konfirmert (venstre side) Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Hafslo, Ministerialbok nr. A 3 (1807-1821), Kronologisk liste 1813, side 17. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1993&idx_id=1993&uid=ny&idx_side=-18>Lenke Permanent bildelenke: LenkeFinn ingen høveleg Anna Olsdtr på Hillestad i 1801.Siste barnet til Ole og Ingeborg i 1801 er Thomas 2 år. Det er heller ingen Thomas kring 2 år på Hillestad i 1801.I 1815 er det ein Thomas Olsdtr Hillestad 16 år som blir konfirmert (venstre side) Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Hafslo, Ministerialbok nr. A 3 (1807-1821), Kronologisk liste 1815, side 25. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Eg finn også eit skifte etter ei Ingeborg Thomasdtr på Hillestad, men dessverre ikkje oppgitt år, og eg er usikker på kva for ein protokoll dette er. Lenkemvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Eg fann litt betre henvisningar til skifte i fylkesarkivet.no. Det betyr at skifte skal være her ein stad Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Indre Sogn sorenskriveri, Skifteprotokoll A 11b , 1800-1805, oppb: Statsarkivet i Bergen.Merknader: Fol. 307-585. Register.Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/24145/132>http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/24145/132Permanent bildelenke: LenkeIkkje så godt å lese dette, men ein del av opplysningane er gjengitt på fylkesarkivet. Det stemmer ikkje heilt med det som er opplyst ovanfor i forhold til barna til Ole og Ingeborg, men det kan vel tyde på feillesing av eit forholdsvis utydelig skifte, så alt i alt må dette stadfeste at det er rett Ole Olsen som var gift med Ingeborg Thomasdtr budde på Hillestad i 1803 og 1804.Namn arvtakar: Ingeborg, ThomasdtrGard: Hillestad, nr.:2Husmannsplass:Yrke: GaardmandskoneSkipreide: SolvornProtokoll/side: 11b-642Datering: 1800-1805Dato: 25.2.1804Eiga: 231 Dalar, 2 ort, 10 skilling Gjeld: 175 Dalar, 1 ort, 1 skilling Netto: 56 Dalar, 1 ort, 9 skilling Merknad: Formynder kan eg ikkje finne - svak skrift Personar i skiftet : (1) Ole Olsen Enkemand (2) Ole Olsen 2 Aar Søn (3) Brithe Olsdatter 9 Aar Datter (4) Ragnilde Pedersdatter Kreditor (5) Sigri Olsdatter Kreditor (6) Sigri Rolandsdatter Kreditor (7) Anders Henrichsen Kreditor (8) Anna Pedersdtter Kreditor (9) Sorenskrivaren Kreditor (10) (11) Lensmand Christen Bremer Kreditor (12) Lensmand Bremer Kreditor (13) Nielsen Hillestad Kreditor (14) Ole Johannesen Hillestad Kreditor (15) Arne Olsen 4 Aar Søn (16) Anders ? Larsen KreditorDet finnes også eit skifte etter Ole Olsen Hillestad i 1838, men i følge fylkesarkivet er det ikkje nemnde nokon i dette skifte. (det er heller ikkje lagt ut på digitalarkivet, så eg får ikkje kontrollert det).I skifte etter Ingeborg er det nemnd ein son Ole. Det er kanskje denne Lenke I tillegg ser det ut til at dei har fått ei datter Ingeborg i 1792 Lenke (antatt død før 1801).Her er nok giftemålet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvin Andreassen

Takk Egil. Jeg tror nok at du har løst problemet om hvem første kona til Ole Olsen Hillestad var. Du har lagt ned mye arbeid i et område hvor jeg er lite lokalkjent. Jeg ser at Ole var soldat da han giftet seg første gangen. Kan det være årsaken til at han er fraværende på Hillestad i 1801. Sønnen Jens født i 1806 kom tidlig til Bergen hvor han lærte å støype. Ble senere kalt Jens Støypar. Giftet seg i 1836 i Fana med Ingeborg Stefensdatter fra Vinje sogn født i 1808. De reiste nordover til Målselv. Jens en urolig sjel og vanskelig kar som stadig kom i konflikt med naboer. En sønn Ingebrigt født i 1850 reiste til Sør-Dakota i 1873. Storfarmer og flere ganger hjemme. I 1883 tok han sine gamle foreldre, 77 og 75 år gamle over til USA. Lars savnet i USA grøten til kvelds. Takk, Alvin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.