Gå til innhold
Arkivverket

[#76084] Johanna Natalia Sæbø fødd i 1903 i Aurland


Gjest Arne Tufteland
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne Tufteland

I kyrkjeboka for Kvam, Lenke, linje 3 finn eg at Johanna Natalia Johannesdotter Sæbø skal vera fødd i Aurland.Eg er ikkje god for å sjå at ho er innført som døypt i nokon av soknene i Aurland kommune. Er det nokon som kan finna ut av det? I kyrkjeboka for Kvam er det også merknad om ho skal vera 'viet i Ulvik', eg kan heller ikkje finna ekteskapet i kyrkjebøkene for Ulvik. Eg ber fortfarande om hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Tufteland
Lenke Eg prøver på nytt å leggja lenke. Men dersom det ikkje går står opplysningane eg viser til i klokkarboka for Kvam prestegjeld, Vikøy sokn for åra 1917-1945 på side 205. Kvam prestegjeld ligg i Hordaland fylke. Vonar dette hjelper.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svehn Ruskelöv

Hei!Det förste jeg tenker på når jeg ser att far til Johanna Natalia heter Johannes Anderss. Säbö, er en person med samme navn/etternavn i Säbö/Viköyri Vik i sogn (1840-1924) som jeg har vert bort i tidligere, navnene Anders og Johannes har gått i arv i denne släkten i mange generasjoner, han skulle ha värt 63 år om han var far til johanna N., men det er ingen umulighet.Stedet Säbö finnes bare i Höyanger, Lärdal og Vik, har sökt i kirkebökene for områdene men uten resultat.Her er Johannes A. Säbö i tellingen 1900/Vik/Säbö : LenkeMvh,Svehn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.