Gå til innhold
Arkivverket

[#76085] Marie Hansen født Kongsvinger 20.08.1882


Gjest vidar hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest vidar hansen

Marie født 20.08.1882 tvillingsøster OK Marie konfirmert Kongsvinger OK FT 1900 ingen Marie Hansen Kongsvinger. Har ikke funnet flyttemelding fra Kongsvinger. Ikke funnet død Kongsvinger. FT 1900 Kristiania-Marie Hansen / Kongsvinger ? Hvordan kvalitetssikre dette? Gravferd? Marie født-nr 10 nede .arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6034&idx_id=6034&uid=ny&idx_side=-6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Her er konfirmasjonen til tvillingjentene i 1897 . Se Anne nr. 15 og Marie nr. 25: LenkeSkulle tro det er samme Marie Hansdatter som er flyttet i Kristiania i !900.Har du funnet søsteren i 1900-tellingen?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vidar hansen

Takk så langt Gunn. Det er riktig Marie.Men jeg har ikke funnet flyttemelding. Tvilling søster Anna bosatt Kongsvinger 1900,gravlagt Kongsvinger. Marie/Anna var min fars tanter. Min far og hans søsken nevnte aldri sin tante Marie. Dette gjør meg nyskjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.