Gå til innhold
Arkivverket

[#76115] Jeg leter etter anene til Oluf Bye og hans kone Elen Bye.f Andersen


Gjest Ellen Elisabeth Bye
 Del

Recommended Posts

Gjest Ellen Elisabeth Bye

heiKan noen hjelpe meg litt videre her ? Jeg leter etter foreldre og besteforeldre til Oluf By(e) han er født i 1833 i Levanger og hans kone Elen By(e)f. Andersen .hun er født i 1826 i Aafjorden I 1865 bor de i trondheim, bydel Ihlsvigen Grund, gatenavn Ihlsvigen. De har barna : Albertine,Carl Albert,Edvard Odin og Ludvik Andreas Jeg har fått opplysninger så langt ,men kommer ikke videre .på forhånd, takk :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Jeg kan ta noe av det. (2): Arbeidsmand Oluf Christian Bye, f. i Levanger Tr.hjems skogn, 20 1/2 år, far er arbeidsmand Carsten Bye og pige Elen Andersdatter Strand, f. i Aafjorden, 28 år, far er gaardsmand Anders Andersen Wastrand.(3): Oluf Christian f.1-1 og døpt 9-2-1834, foreldre er Carsten Olsen Nordre Byeval og Ane Pedersdtr.(4): Elen f.12-5 og døpt 2-7 1826, foreldre er Anders Andersen Wastrand og Hanna Ellingsdtr.(5): Anders Andersen Schiørøen 30 aar og Hanna Dorthea Susanna Ellingsdtr. Vastrand, gaardsmandsdtr. fra Vastrand 18 1/2 aar.Når jeg leser (6) nærmere så ser jeg at Hanna døde 7 uger og 6 dgr. gammel, så her er den nye Hanna f. 4-2-1804 med foreldre Elling Andersen Vastrand og Gurri Svendsdtr. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.