Gå til innhold
Arkivverket

[#76127] Ingeborg Telemarken, Snarum i Modum


Gjest Arne T. Aabø
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne T. Aabø

Eg undrast om nokon kan hjelpe meg med opplysningar om ei Ingebjørg Torjusdtr.,eller Ingeborg Telemarken, som ho helst vart kalla. Ho var fødd i Morgedal i 1865 og døydde i Snarum i 1930. Ho var ugift, men hadde 3 born. Rundt 1907 sette ho seg opp hus like ved den no nedlagde jernbanestasjonen på Sysle. Dette kalla ho Skogli eller Skogly, og ho tok også det namnet. Huset stend der framleis. Eg er interessert i om nokon hev noko å fortelje om henne, og det flottaste av alt hadde vore om nokon kunne ha eit bilete av henne. Ho er ein slektning av underskrivne, men eg skulle gjerne ha visst meir om henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne T. Aabø

Ja, det er henne eg spør etter. Ho er rett nok kalla Torgersd. der, men ho var dotter av ein Torjus Sondresson i Morgedal, Kviteseid prestegjeld i Telemark. Ingeborg var elles syskenbarn med Sondre Norheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnt Hole

Her er dødsfallmeldingen fra lensmann i Nordre Modum: Vaskekone Ingeborg Bruhaug, Skogli pr. Sysle, født 11/2 1865 er død 21/10 1930. Hun etterlater 1.sønn Gunnar Skogli, 42 år, Kongsberg. 2.datter Trina Halvorsen, 38 år g.m. Bjarne Halvorsen, Veslebakken 2, Strøm, Drammen. 3. datter Borghild Skogli, 33 år, Oslo.Mvh Arnt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne T. Aabø

Takk for opplysningane, Arnt Hole. Men er det nokon i Snarum som hugsar henne? Sidan ho døydde i 1930, må det vera folk på nærare 90 år for å ha personlege minne etter henne. Men det kan vel også tenkjast at det er yngre personar som hev høyrt om henne frå dei eldre i bygdi. Eg trur m.a. at ho var eit dugande arbeidsmenneske og at ho var vyrd i bygdi trass i dei tri borni utanfor ekteskap. Dei to fyrste var forresten med same far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne T. Aabø

Det er nok ikkje denne Borghild Skogli. 'Mi' Borghild er fødd 7. oktober 1897. Elles er det mest opplysningar om Ingeborg eg er mest interessert i. Helsing Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne T. Aabø

Det er nok ikkje denne Borghild Skogli. 'Mi' Borghild er fødd 7. oktober 1897. Elles er det mest opplysningar om Ingeborg eg er mest interessert i. Helsing Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.