Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Terje E Skrolsvik

[#76130] Kirkebøkene ikke tilgjengelige

Recommended Posts

Gjest Terje E Skrolsvik

Hei. Er det noe på gang ? Kirkebøkene virker ikke. Den samme feil i skiftebøkene og.Terje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kristian Hunskaar

Det var nok i så fall kortvarig. Jeg kjenner ikke til at det har vært problemer, men det fungerer i alle fall nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Solveig Håklev

Nå fungerer det ikke på kirkebøkene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjell Halvorsen

Proxy Error The proxy server received an invalid response from an upstream server. The proxy server could not handle the request GET /TST:kb_read.Reason: Error reading from remote serverApache/2.0.58 (Unix) DAV/2 PHP/5.1.4 Server at www.arkivverket.no Port 80

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Svein Arnolf Bjørndal

Akkurat nå ser det ut til å være noe galt med både pantebøker, skifteprotokoller og kirkebøker. På kirkebøkene kommer jeg ikke en gang inn på fylkesoversikten med bøker, på de to andre vil ikke bildet lastes. Ingen feilmelding.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kristian Hunskaar

Jeg registrerer det samme nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kristian Hunskaar

Feilen har blitt rettet nå på morgenkvisten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Solveig Håklev

Ja,da er det stopp igjen......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Solveig Håklev

Da var de på plass igjen(Det var dette med tålmodigheten min da......)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kathe Tove Røed

Ikke tilgang på kirkebøkene på morgenkvisten - noen som jobber i dag da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Terje E Skrolsvik

Jeg har og oppdaget det, og at Skiftene og er nede. Det er sikkert allerede satt folk på saken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjell Olaussen

Jeg synes dette er meget skuffende service.Nå har vi i flere dager slitt med feil hos riksarkivet. At vi evt skal være hele helgen uten tilgang, er i beste fall irriterende!Det måtte i det minste være mulig å komme med en beklagelse og angi et tidspunkt hvor man forventer at feilen blir rettet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else B. Rustad

Klart det er irriterende, men de som eventuelt skulle rette opp feilene, har vel muligens fri i helgene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Patricia Carlsen Mikkelsen

I agree it's frustrating. But I value this service. It's a most comprehensive collection of records, and it's free! However, I do wish the site would publish some kind of message telling us the status.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

må vel klar oss utan ei helg, før måtte eg venta ei veke eller meir, på mikrofilm, og deretter køyra i 20 min til biblioteket. Og så viste det seg kanskje at det var feil bok eg hadde bestilt :-/!!Men at eg er utolmodig? jada, men kva hjelper det? Eg er iallfall fantastisk glad for dette tilbodet!! Ei helg går fort ;-))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Eg må berre sei det: dei som driv på med dette natt til sundag er unike, eg er heilt imponert!!Det eg prøver å sei er at krk.bøkene virkar igjen :-))Tusen, tusen takk!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Per Håkon Christiansen

Du er ikke den eneste; Mariann; jeg gledet meg til se på OL med det ene øyet i natt, og kirkebøker fra Enebakk med det andre, men sukk, slik skulle det ikke gå... Så slutter meg til takken! Dere har jo gjort oss helt hekta... deilig at de er oppe igjen! Så nå blir det mere OL (i embeds medfør og med den ene hjernehalvdelen) og dødsfall i Enebakk med den andre. Håper ingen synes det er for makabert eller morbid... Liv og død...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.