Gå til innhold
Arkivverket

[#76130] Kirkebøkene ikke tilgjengelige


Gjest Terje E Skrolsvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell Halvorsen

Proxy Error The proxy server received an invalid response from an upstream server. The proxy server could not handle the request GET /TST:kb_read.Reason: Error reading from remote serverApache/2.0.58 (Unix) DAV/2 PHP/5.1.4 Server at www.arkivverket.no Port 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Arnolf Bjørndal

Akkurat nå ser det ut til å være noe galt med både pantebøker, skifteprotokoller og kirkebøker. På kirkebøkene kommer jeg ikke en gang inn på fylkesoversikten med bøker, på de to andre vil ikke bildet lastes. Ingen feilmelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Olaussen

Jeg synes dette er meget skuffende service.Nå har vi i flere dager slitt med feil hos riksarkivet. At vi evt skal være hele helgen uten tilgang, er i beste fall irriterende!Det måtte i det minste være mulig å komme med en beklagelse og angi et tidspunkt hvor man forventer at feilen blir rettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Patricia Carlsen Mikkelsen

I agree it's frustrating. But I value this service. It's a most comprehensive collection of records, and it's free! However, I do wish the site would publish some kind of message telling us the status.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

må vel klar oss utan ei helg, før måtte eg venta ei veke eller meir, på mikrofilm, og deretter køyra i 20 min til biblioteket. Og så viste det seg kanskje at det var feil bok eg hadde bestilt :-/!!Men at eg er utolmodig? jada, men kva hjelper det? Eg er iallfall fantastisk glad for dette tilbodet!! Ei helg går fort ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg må berre sei det: dei som driv på med dette natt til sundag er unike, eg er heilt imponert!!Det eg prøver å sei er at krk.bøkene virkar igjen :-))Tusen, tusen takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Håkon Christiansen

Du er ikke den eneste; Mariann; jeg gledet meg til se på OL med det ene øyet i natt, og kirkebøker fra Enebakk med det andre, men sukk, slik skulle det ikke gå... Så slutter meg til takken! Dere har jo gjort oss helt hekta... deilig at de er oppe igjen! Så nå blir det mere OL (i embeds medfør og med den ene hjernehalvdelen) og dødsfall i Enebakk med den andre. Håper ingen synes det er for makabert eller morbid... Liv og død...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.