Gå til innhold
Arkivverket

[#76158] kirkesogn i Bergen


Gjest Rita Andreassen
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfrid Mæland

Telthussmuget har no aldri hørt til MK. KK er det korrekte. LenkeDe som hørte til MK bodde lenger nord på Fjellsiden (Dreggen, Ladegården osv). MK ble sognekirke i 1866, med SK kapellani.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Bø

Forresten testa eg nett det der nye Google Street map greiene og rusla litt rundt oppi Fjellsiden og Telthussmuget. Skikkeleg fine greier etter mi meining.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Bø

Litt langt utanfor Rita sitt tema, men hadde ikkje du Arnfrid noko gransking om Giest Baardsenei gong? Har du i sofall kome over noko om at han nytta falskt namn Aamund Moebøe og skulle vera soldat frå Eidfjord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Bø

Takk for det Arnfrid. Det ser ut til å vera ei interresant side som eg lyt studera meir. Men no lyt me ikkje kuppa Rita sitt innlegg, men eg fann nokre notatar etter far min som byrjar med Giest Larsson Svedalen(Kleiven) og Øllegaard Baardsdotter Schillestad og so dukkar denne soldaten Aamund Moebøe brått opp på Voss i 1813 med mange spørsmålsteikn bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.