Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Jarle Schau

[#76188] Johan Ludvig Kristiansen og Beda Marie Persdotter

Recommended Posts

Gjest Jarle Schau

Gift i Petrus 22111896. Se vedlagt link:Permanent sidelenke: LenkeHan døpt i Kråkstad 18041875 og konfirmert i Nordstrand 12101890. Hun født i Karlanda, Sverige i 1866 og konfirmert samme sted 16031889.Søker evt. barn og dødsdatum for disse.Noen som kan hjelpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Lene Hagen

Har du funnet dem i 1900 tellingen ?Jeg fant dem ikke i 1900 tellingen og sjekket 1900 tellingen i Sverige, i tilfelle de flyttet dit, fant dem ikke der heller.Den rette f.datoen til Beda Maria er 19/1-1866 og hun ble konfirmert i 1881, begge steder i Karlanda.En søster Mathilda Jeanetta f 27/11-1868 i Karlanda flyttet til Bærum den 26/1-89.Finner ikke henne heller i 1900 tellingen jeg, men kan selvfølgelig ha oversett noe. Kanskje noen andre også kan søke?Hilsen Anne Lene Hagen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carsten Schanche

De døper en datter Lilly Pauline i 1897 Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne J  Engmo

Reidar døpt i 1904 Lenke Ser at jeg skrev feil isted,Knut Peder var født i 1899,men døpt i 1900 ! Også bak Reidar står det noe om nytt slektsnavn Schau.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne J  Engmo

Gullborg Marie døpt i 1908,her står rette navn på begge foreldrene,ellers har de bare blitt skrevet med mellomnavn Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne J  Engmo

Muligens Lilly Pauline som ble gift Arnesen og er gravlagt på Grorud kirkegård Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jarle Schau

Tusen takk for flott hjelp:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.