Gå til innhold
Arkivverket

[#76188] Johan Ludvig Kristiansen og Beda Marie Persdotter


Gjest Jarle Schau
 Del

Recommended Posts

Gjest Jarle Schau

Gift i Petrus 22111896. Se vedlagt link:Permanent sidelenke: LenkeHan døpt i Kråkstad 18041875 og konfirmert i Nordstrand 12101890. Hun født i Karlanda, Sverige i 1866 og konfirmert samme sted 16031889.Søker evt. barn og dødsdatum for disse.Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Har du funnet dem i 1900 tellingen ?Jeg fant dem ikke i 1900 tellingen og sjekket 1900 tellingen i Sverige, i tilfelle de flyttet dit, fant dem ikke der heller.Den rette f.datoen til Beda Maria er 19/1-1866 og hun ble konfirmert i 1881, begge steder i Karlanda.En søster Mathilda Jeanetta f 27/11-1868 i Karlanda flyttet til Bærum den 26/1-89.Finner ikke henne heller i 1900 tellingen jeg, men kan selvfølgelig ha oversett noe. Kanskje noen andre også kan søke?Hilsen Anne Lene Hagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J  Engmo

Reidar døpt i 1904 Lenke Ser at jeg skrev feil isted,Knut Peder var født i 1899,men døpt i 1900 ! Også bak Reidar står det noe om nytt slektsnavn Schau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.