Gå til innhold
Arkivverket

[#76218] Henning Karsen født 1869 i Valberg etterlyser kone og eventuell etterslekt


Gjest Steinar Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Steinar Olsen

heipå denne linken blant mannskapet på båten Prøven er en Henning Karsen født i Valberg i Borge (Vestvågøy)LenkeDet står der at han er gift, men jeg finner han ikke i 1900 ft eller i kirkeboken. Hans far Karl Benoni Jakobsen og mor Karoline Sophie Nikolaisdtr 1839 - før 1878 på gården Dal Nedre s. 104, og faren og hans andre kone er nevnt s. 199 og 207.Henning Nikolai Berg Karlsen er f. 14/7-1869 Dal NedreEr det noen som kjenner til denne Henning og når og hvor og hvem han var gift med.Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heidet kan godt være rett person, det er jo andre av slekten i det området. alt med MySQL databaser står vist for tiden ser det ut for.Kanskje om noen vet hvor båten Prøven hørte til, synes å huske å ha vært borti denne båten før, men jeg kommer ikke på hvor akkurat nå.Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heifint det her. Fant Henning Karlsen på en hjemmeside, henvbis til på FS. de hadde 10 barn.de hadde og en fostersønn i 1900 ft. er vel født i Vardø siden han ikke har stedsnavn bak.Hennnings datter Agnes var gift 26/10-1929 med Rudolf Sigfred Vang, vet noen om etterslekt på de her.Henning hadde og en bror som het Jakob Martin Karlsen f. 23/12-1863 det er et litt for ofte brukt navn til at jeg har funnet en som er aktuell. Har noen vært borti denne personen?Er interesert i etterslekt på begge de to brødrene. Hvis noen har det, så send en mail s ol sen 3 at broadpark . no (som kjent legger Start.no ned snart)Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.