Gå til innhold
Arkivverket

[#76266] Maren Oline Lauritzdatter, Gjerpen. f. 1866, datter til Lauriz og C.Christiansen


Gjest Bjørn Dahler
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Dahler

Er det noen som kan hjelpe meg med skjebnen til Maren Oline Lauritsdatter.Maren Oline var født i Hole, Buskerud, 2. sept. 1866. Hun ble konfirmert i Gjerpen kirke 24. apr 1881. Jeg finner henne i FT 1900, da bodde hun sammen med sine foreldre og 4 søsken på Løbergmyren i Gjerpen, Telemark. Søskenflokken besto av 11 barn. Foreldrene var Lauriz og Christine Christiansen. Lauriz arbeidet som møller i tillegg til å være gårdbruker.Er det noen som kan bistå setter jeg stor pris på det.Hilsen Bjørn Dahler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg legger inn 1900-tellingen med familien her i Gjerpen i 1900: LenkeKan hende det finnes opplysninger om disse på Gjerpenslekt? Kan lete litt om jeg finner noe der.Mvh, Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Dahler

Hei Gunn!Takk for hjelpen.Jeg vet det meste om foreldrene og søskenene til Maren Oline. Det som jeg er ute etter er hva som eventuelt skjedde med Maren Oline. Giftet hun seg? Døde hun ugift? Eller hva skjedde med henne?Jeg har også søkt på grenlandslekt.no men uten å finne spor.Hilsen Bjørn Dahler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.