Gå til innhold
Arkivverket

[#76273] Var det presten som foretok vaksinering? Rog Stavanger 1816


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg ser på nr.73 her at ein Arctander har vaksinert brudgommen: LenkeEg søkte etter Arctander på Google, fann ein der som iflg. det slektstreet eg fann døydde i 1814, eller var det andre Arctander i Stavanger på den tida?Kvar finnes vaksinerte i 1816, nokon som veit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ja, men det som er problemet er at eg kan ikkje finna han/familien hans igjen etter at han og broren vart dpt på Askøy, i 1809 og 1810 (har leita etter dei i årevis!!), før eg fann dette giftarmålet i 1844.Men no har eg funne ein som kaaanskje kan vera faren som dør i 1852, her er det temaet: Lenke stokken&nr=7&antinnlegg=16&startnr=&antall=&spraak=n#ankerDet eg no prøver er å finna ut kvar Johan Henrik og broren vart konfirmert(ikkje på Askøy, har heller ikkje funne dei i Domkrk. Stav), det trur eg hadde løyst problemet.Sidan det står Arctander 1916, så kan det tyda at dei var foren til Stavanger lenge før eg har trudd, og at det faktisk er Haagen som giftar seg oppatt i 1825, og som døyr i 1852, _og_ som var gift med Cornelia Johansdtr. Buch!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.