Gå til innhold
Arkivverket

[#76299] Slektsnavnet Ellefseth


Gjest Svein Tore Ellefseth
 Del

Recommended Posts

Gjest Svein Tore Ellefseth

Er på jakt etter personer med tilknytning til mitt slekstsnavn Ellefseth. Jeg har sporet opp noen personer med navn fra og med 1847: Peder Ellefseth f.1847 Ingeborg (født Landsdotter)Ellefseth f:1859 (hans kone) Petra kristine datter f:1886 Hanna Khatrine datter f:1883 Fredrik søn f:1888 Elen Olsdatter Ellefseth f:1887 i Surendal (Fosterdatter)Om noen av de overnevnte personer er i min slekt vites ikke på dette tidspunkt, men er det noen som kunnskap om dette setter jeg stor pris på en kontakt. Min far far het Frithjof Johan Ellefseth, gift med Gundborg, pikenavn Hansen, (datter av Marius Hansen, Marken, bergen)MVH Svein Tore Ellefseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Frithjof Johan Ellefseth var født i Bergen 14. august 1911. Faren var fyrbøter Kristian Ellefseth, født 1888, moren var Astrid Konstanse Arnesen, født 1888. Ingeborg Ellefseth var fadder.Kirkesanger Peder Ellefseth hadde sønnen Fredrik Kristian, født 1888. Det er vel ikke urimelig å tro at det er samme mann som fyrbøter Kristian, født 1888, men det kan sjekkes nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.