Gå til innhold
Arkivverket

[#76314] 55554: Line Kristine Wangsmo født 08.9.1883 i Grytting Hadsel Sokn, Nordland


Gjest Arnfinn Wangsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfinn Wangsmo

Dette emnet har vært oppe før men jeg prøver på nytt i håp om at det er noen som har opplysninger om henne,ellers så viser jeg til emne nr.55554mvh Arnfinn wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

HeiHar du funnet dødsfallet til foreldrene og sjekket om det står noe i eventuellt skifte om etterkommere ?Er dette foreldrene ? LenkeHvis faren døde i Borge så er dødsfallprotokollene der ganske utfyllende vedr.etterkommere og hvor de boddeHilsen Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Takk for svaret.Det er riktige foreldre og søsken og alle disse har jeg kontroll på.Foreldrene døde i Trondheim,Ole i 1932 og Petrine i 1948.Line var i fredrikstad på FT 1900 og etter det vet jeg ingen ting,har hatt kontakter i Østfold,men uten resultat.Ellers viser jeg til emne:55554. Det ser ut som det blir en gåte.mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål W. Martinussen

Slo opp i Sortland Bygdebok, bd. 3 som omhandler gårdene rundt Eidsfjorden som tidligere tilhørte Hadsel. Fant familien på Grytting under etternavnet Vangsnes. Om Line Kristine står det: til Fredrikstad 1900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Takk for det Pål.Jeg har oversikt på alle Wangsmo(Vangsmo)fra Hadsel,men Line Kristine,også kalt Eline i FT 1900 i Fredrikstad,hun er borte for meg.Finner ikke henne inn/utflyttet på de aktuelle plassene i Østfold.mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.